Doplňující info: Jedná se o jednu ze čtveřice valníkových Tater 815-7 8×8 . Automobil je určený k záchranným a humanitárním činnostem. Kabina je určena pro posádku 1+1, řidič má k dispozici ovládání centrálního huštění pneumatik, které umožňuje plynulou změnu tlaku v pneumatikách. Podvozek je odpružený vzduchem a umožňuje tak změnu světlé výšky vozu. Vozidlo je poháněno vzduchem chlazeným přeplňovaným osmiválcem o výkonu 325 kW, plnícím normu Euro 5. O přenos hnací síly na kola se stará čtrnáctistupňová mechanická převodovka, standardně jsou poháněny zadní nápravy, pohon předních je připojitelný. Bočnice nástavby jsou odnímatelné. Přístup na plošinu valníku je dvěma sklopnými hliníkovými žebříky, po sklopení zadního čela. Prostor uvnitř nástavby je osvětlen dvěma reflektory. Tatra může táhnout přívěsy o maximální hmotnosti 18 000 kg, do celkové hmotnosti soupravy 56 000 kg. Disponuje také hydraulickou rukou Fassi – ta při vyložení 2,15 metru uzvedne 5,75 tuny, při 10m vyložení tunu, maximální vyložení, které je 14,35 m, pak zajišťuje zdvih 650 kg těžkého břemene, její využití je široké, od nakládání a vykládání materiálu z korby valníku až po například odstraňování překážek. Zajímavostí jsou také dva navijáky – první, na předním nárazníku, má tažnou sílu 49 kN a délku lana 50 m, druhý, umístěn pod korbou mezi podélníky rámu je o síle 150 kN a délce lana 100 m (60 m na bubnu a 40 m prodloužení jako příslušenství), konec lana je vyveden na zadním nárazníku