Doplňující info: Jedná se o jednu ze čtveřice nosičů kontejnerů Tatra 815-7 8×8 dislokovaných v Záchranném útvaru HZS České republiky v Hlučíně, pořízeny byly z Integrovaných operačních programů Evropské unie v roce 2013 | Kabina je určena pro posádku 1+1, řidič má k dispozici ovládání centrálního huštění pneumatik, které umožňuje plynulou změnu tlaku v pneumatikách | Podvozek je odpružený vzduchem a umožňuje tak změnu světlé výšky vozu. Nosič je vybaven elektromagnetickým retardérem TELMA Focal, umístěn je na konci páteřové roury, chlazený je vzduchem a výrobce garantuje jeho vodotěsnost | Vozidlo je poháněno vzduchem chlazeným přeplňovaným osmiválcem o výkonu 325 kW, plnícím normu Euro 5. O přenos hnací síly na kola se stará čtrnáctistupňová mechanická převodovka, standardně jsou poháněny zadní nápravy, pohon předních je připojitelný | Nástavbou je jednoramenný hákový nakladač kontejnerů Multilift s tzv. „H rámem“ (na fotografii zachycen bez rámu), využívaným k uchopení, naložení a přepravě kontejnerů typu ISO IC a ISO IIC. Maximální zvedací kapacita nakladače je 16 500 kg | Tatra může táhnout přívěsy o maximální hmotnosti 18 000 kg, do celkové hmotnosti soupravy 56 000 kg