Doplňující info: Cisterna byla získána v roce 1982 převodem z Kolína po dopravní nehodě. Mezi roky 1982-83 svépomocí provedena oprava a v říjnu připravena do výjezdu. V roce 2000 provedena rekonstrukce v Pečkách, kde byla kompletně obměněna nástavba a byla zrušena pěnidlová nádrž a nádrž na vodu byla zvětšena na 7000l. Během června 2000 měla cisterna nehodu a převrátila se přes střechu, následně se vyměnila kabina, udělalo se nové oplechování a lakování – vše svépomocí a vozidlo bylo opět dáno do provozu. V roce 2009 bylo rozhodnuto o opětovné opravě, přičemž byl zjištěn problém s čerpadlem, které bylo nutné opravit, další problém byl zjištěn na pomocné převodovce. Z těchto důvodů byla sundána nástavba a závady odstraněny, dále bylo provedeno vyvaření a nalakování celého vozidla, včetně podvozku. Opraveny a upraveny další potřebné věci (manometry, hladinoměr, dveřní vzpěry, hliníkové doplňky). Vše provedeno svépomocí a vozidlo bylo 20. 6. 2009 opětovně uvedeno do provozu. Dne 1. 7. 2012 odpoledne došlo k požáru motorové části, přesně 2 měsíce po požáru, bylo vozidlo zařazeno zpět do aktivní služby.