Doplňující info: Podvozek Mercedes-Benz Vario 818 s dvojkabinou je poháněn vznětovým přeplňovaným motorem o výkonu 130 kW. Nástavba je z hliníkových profilů, polepená plechy. Vodní nádrž je plastová o objemu 1700 litrů, čerpací zařízení pochází od firmy Rosenbauer. Jeho výkon je 1000 l/min. při tlaku 10 barů. V kabině jsou uchyceny čtyři vzduchové dýchací přístroje Scott ASFX s pomocným vývodem, šesti maskami s kandahárovým úchytem a dvěma vyváděcími maskami. Nechybí ruční radiostanice HYT, LED svítilny Survivor ani termokamera. V levé přední roletě vozí Mercedes kominické náčiní, rukavice proti tepelným rizikům, přetlakový ventilátor, elektrické kalové čerpadlo, prodlužovací kabely na navijáku a zakládací klín. Vlevo vzadu je uložena elektrocentrála, akumulátorové LED reflektory hadice, proudnice a další armatury. Najdeme zde také hasicí přístroje a vazáky. Pravá přední roleta poskytuje prostor pro náhradní láhve k dýchacím přístrojům, vakuové dlahy, kramerovy dlahy, krční límce, transportní nosítka, Oxy terapie a další obvazový a zdravotnický materiál, brodící kalhoty, pláštěnky a sorbent. Vpravo vzadu je pak umístěn kombinovaný vyprošťovací nástroj s agregátem Lukas, VRVN, páčidlo hooligan, pákové kleště, kleště na kabely, motorová řetězová pila, motorová rozbrušovací pila, SCOOP rám, magnetické výstražné „puky“, nádrže na úkapy, hasicí přístroj a ovládání s kompresorem k osvětlovacímu stožáru. Naviják s 60 metry hadice je umístěn vzadu, u obslužného panelu čerpadla. Na střeše vozu je uložena sada nastavovacích žebříků, savice, sací koš, přejezdové můstky, trhací hák, krumpáč, lopaty, koště, bourací sekera, hydrantový nástavec, kbelík, nádoba se sorbentem a samotný zmiňovaný osvětlovací stožár v LED provedení.