Doplňující info:První prototyp cisternové automobilové stříkačky CAS 20 na podvozku T 158-8P5RA3.411 4×4.2 s kabinou Crew Cab pro šestičlennou osádku.** Zadní náprava je odpružena unikátním systémem kombinovaného pérování TATRA King Frame, který je kombinací vzduchových vaků a mechanického pérování vinutými pružinami. Samozřejmostí je i stabilizátor. Vozidlo je vybaveno 16stupňovou synchronizovanou manuální převodovkou ZF 16S2230 Ecosplit a motorem o výkonu 300 kW, který splňuje emisní normu Euro 5. Maximální rychlost vozu je elektronicky omezena na 100 km/h. Kabina je posazená na měchách. Vozidlo má délku 8 085 mm, šířku 2 550 mm, výšku 3 350 mm a brodivost 800 mm. Provozní hmotnost činí 12 900 kg a celková hmotnost je 18 000 kg. Automobil disponuje nádržemi s kapacitou 4 000 litrů na vodu a 260 litrů na pěnidlo. Nástavba vozidla je sestavena z hliníkových profilů a polepena hliníkovým plechem, což zajišťuje vysokou odolnost a nízkou hmotnost. Vozidlo je navíc schopno brodit vodní překážky do hloubky 800 mm. Čerpací zařízení má jmenovitý průtok 2 000 litrů za minutu při tlaku 1,0 MPa. Vysokotlaké zařízení dosahuje průtoku 250 litrů za minutu při tlaku 4,0 MPa. Vozidlo, nástavbu a čerpadlo lze ovládat přes tablet THTronic, což umožňuje řízení hasičských nástaveb s využitím CAN sběrnice. V přední části se nachází lafetová proudnice s maximálním dostřikem 30 m. Mezi kabinou a nástavbou je umístěn pneumaticky výsuvný osvětlovací stožár s 24V LED světlomety. Vozidlo dále disponuje asanační lištou se třemi tryskami.