Doplňující info:Tatru pohání vzduchem chlazený vidlicový osmiválec o výkonu 325 kW, splňující emisní normu Euro 5 s automatickou převodovkou Allison. Všechny nápravy jsou vybaveny kotoučovými brzdami, diferenciály disponují mechanickou uzávěrkou. Tatra dokáže brodit klidnou vodou až do hloubky 1 200 mm.
Na předním nárazníku je namontovaná lafetová proudnice, kterou lze ovládat z kabiny vozu, a lanový naviják o tažné síle 50 kN. Pod nárazníkem se nachází asanační lišta. Na držácích bočních zpětných zrcátek jsou pracovní LED světlomety pro osvětlení boků automobilu. Červenomodré světelné výstražné zařízení je použito v konfiguraci s červenou polovinou rampy na levé straně vozu.
Karoserie nástavby sestává ze tří samostatně upevněných částí. Přední a zadní z nich jsou vyrobeny z profilů ze slitin lehkých kovů a olepeny plechem. Mezi nimi je umístěna nádrž na hasivo z laminátu – pojme 8 500 litrů vody a 510 litrů pěnidla. Na horní plošině nástavby je umístěn bod pro upevnění lafetové proudnice.
Velitel má k dispozici výjezdový tablet, zatímco strojník má v dosahu tablet s ovládacími prvky nástavby a výstupem z couvací kamery.
Tatra je dlouhá 9 750 mm, široká 2 550 mm a vysoká 3 100 mm. Její nejvyšší technicky přípustná hmotnost je 26 000 kg. Vozidlo je polepeno v odstínu RAL 3024.
Cena vozu byla 10 724 740,62 Kč.