Doplňující info: V druhé polovině roku 2017 proběhla rekonstrukce původní cisterny společností ANZA za 3 550 734 Kč včetně DPH, finance z vlastního rozpočtu poskytl zřizovatel jednotky. Rekonstrukce proběhla kompletně, z původní cisterny zůstalo pouze šasi. V kabině nově přibyla s vestavěným ovládáním nezávislého topení, osvětlení okolí vozu, rolet, ovládáním výstražného zvukového a rozhlasového zařízení, kropící lišty, sváděcí aleje a přídavných modrých světel. Nástavba byla vyrobena nově z je vyrobena z hliníkových profilů a olepena plechem ze stejného materiálu. Nádrž na vodu o objemu 9 900 litrů je z nerezavějící oceli. V Tatře je zabudováno čerpací zařízení Firefly MFV-MP-1030 s pístovou vývěvou a reduktorem. Při tlaku 10 barů dosahuje jmenovitého výkonu 3 000 litrů za minutu, při tlaku 40 barů až 400 litrů za minutu. Zapnout ho lze jak z ovládacího panelu v zadní části vozu tak z kabiny řidiče. byla prodloužena pravá přední schránka, ve které tak vznikl schůdek a plato pro kalové čerpadlo Honda WT 40 XK2, police pro umístění jednoho dýchacího přístroje s maskou a třech náhradních tlakových lahví a výklopný držák třech dýchacích přístrojů a masek. V levé přední schráně jsou hadice C, proudnice, pití, výsuvné plato s plovoucím čerpadlem AMPHIBIO 1200 GXV 390 a výsuvné plato s motorovou pilou Husqvarna. Na místě původního rezervního kola vznikl box s prostorem pro desinfekci a očistu hasiče. V něm najdeme tlakovou vodu, vzduchovou pistoli, bezkontaktní mýdlo a papírové ubrousky. Ve schráně před zadními koly je umístěna elektrocentrála s kanystrem na benzín. V levé zadní roletě jsou umístěny hasicí přístroje, hydrantový nástavec, bourací sekyry a páčidla, v pravé zadní potom hadice, proudnice a rozdělovač. Žebřík pro výstup na horní plošinu nástavby se přesunul do zadní části vozu. Nad dveřmi kryjícími ovládací panel čerpadla s druhým obslužným místem vozidlové radiostanice je sváděcí oranžová LED alej. Nad čerpadlem je 60metrová hadice na pneumatickém navijáku s proudnicí a tryskou na čištění kanalizace.