Doplňující info: Automobil je určen pro dopravu vody určené k chlazení primárního okruhu při mimořádných událostech. Tříčlenná posádka hasičů je schopna propojit bazén chladicí věže s 1 km vzdálenou budovou reaktoru už za 18 minut. Hasiči nám to při naší návštěvě předvedli i prakticky. Vozidlo je postaveno na třínápravovém podvozku Mercedes-Benz Econic 2633L/NLA 6×2/4 s říditelnou třetí nápravou. Automobil je poháněn přeplňovaným naftovým motorem o výkonu 330 koní skrze automatickou převodovku. Automobil disponuje vlastním čerpadlem Johstadt NP 6000S o jmenovitém průtoku 6 000 litrů za minutu, uloženém v zadní části vozu. Obslužný panel čerpadla je umístěn v levé zadní roletě. Automobil nedisponuje vlastní vodní nádrží, o napájení čerpadla se stará jedna – či dvě – sací požární hadice, připojitelná v zadní části vozu. Vývěva je pístová, automatická, s možností manuálního vypnutí.