Doplňující info: V červnu 2024 CAS bezúplatně převedena k JSDH Nová Ves v Horách. Jeden z 34 kusů CAS 20 na podvozcích Tatra 815 Terrno. Cisterna je postavena na podvozku Tatra T815 –231R55 18 325 4×4.2 s prodlouženou kabinou pro posádku 1+5. Podvozek R55 je poháněn přeplňovaným vzduchem chlazeným osmiválcem Tatra T3D-925–31 o výkonu 325 kW a krouticím momentu 2100 Nm, který splňuje emisní normu Euro 5. Jako standard je použita čtrnáctistupňová převodovka Tatra 14TS210T. Z ní je pak vyveden pomocný pohon pro požární čerpadlo. V zadní části cisterny je umístěno tažné zařízení určené pro brzděný přívěs o hmotnosti 10 tun. V přední části je umístěn lanový naviják o tažné síle 35 kN. Kabina osádky je čtyřdveřová, prostorová, nedělená. V dosahu velitele je vytvořen prostor pro bezpečné uložení dokumentace velikosti A4. V kabině jsou umístěny čtyři dobíjecí úchyty pro svítilny a šestice dobíječů pro ruční radiostanice. Samozřejmostí je nezávislé naftové topení, zde byl použit typ Webasto AIR TOP EVO 3900/5500. V opěradlech zadních sedadel jsou uloženy dýchací přístroje a mezi nimi tři náhradní láhve. Zbývající dva úchyty pro přístroje jsou vytvořeny na krytu motoru. Pod druhou řadou sedadel je vytvořen úložný prostor určený pro drobné požární příslušenství otvíraný z vrchu. Nechybí ani úchyty pro 6 kusů PET lahví o objemu 1,5 l. Karoserie účelové nástavby je vyrobena z nerezových profilů svařováním a lepením hliníkových plechů. Nástavba je doplněna o kompozitové prvky. Prostory pro uložení požárního příslušenství po stranách účelové nástavby jsou vybaveny roletkami z lehkého kovu s průběžnými madly v celé šířce roletky. Prostor pro uložení požárního příslušenství a čerpací jednotky v zadní části účelové nástavby je vybaven dveřmi, které se otevírají nahoru. Nádrž na hasivo tvoří nádrž na vodu a nádrž na pěnidlo a je vyrobena z polyesteru vyztuženého skleněnými vlákny – tedy kompozitu. Nádrž na pěnidlo je opatřena plnicím otvorem se záchytným prostorem o objemu 3 l pro zachycení nalévaného pěnidla. Objem nádrže na vodu je 4 000 litrů, na pěnidlo pak 240 litrů. Pro cisterny bylo použito dvouplášťové bronzové čerpadlo RUBERG R30/2,5e s automatickou membránovou vývěvou. Výkon je 2 000 l/min. při 10 barech a sací výšce 3 m. Vysokotlaká část požárního čerpadla pracuje se jmenovitým tlakem 4,0 MPa a jmenovitým průtokem 200 l/min. V Ústeckém kraji nalezneme cisterny na stanicích Most, Litoměřice a Teplice