Doplňující info: Technický automobil Renault Midlum D14 4×4 disponuje dvoucestným systémem, umožňujícím provoz na silnici i po kolejích, dále hydraulickým jeřábem Fassi, který je umístěn za kabinou vozu, otáčí se v rozsahu 420°. Sklopné rameno má dva teleskopické díly, maximální vyložení je 8,10 metru a nosnost háku je 5 400 kg. Při dvoumetrovém vyložení unese jeřáb 4 310 kg, při vyložení na 7,9 metrů zvedne 1 085 kg, hydraulickou ruku lze ovládat i dálkově. Zadní část speciálu tvoří valníková plošina vybavená sklápěcími lavicemi pro případnou evakuaci osob, podlaha je z protiskluzného materiálu s úchyty pro zajištění přepravovaných břemen proti nežádoucímu pohybu. Na přední části podvozku je uchycen lanový naviják s elektropohonem a jištěním proti přetížení. Lano je dlouhé 45 metrů a má průměr 11 milimetrů, tažná síla navijáku je 45 kN. Cena vozu včetně DPH činila necelých 7,2 milionu korun.