Doplňující info: Začátkem roku 2024 byla na stanici Neratovice dodána CAS 20/4000/240-S2T Tatra Terra, která nahradila cisternu na podvozku Tatra Terrno. Tatra disponuje osmiválcovým motorem o výkonu 325 kW a převodovkou Allison. Ve vozidle najdeme AKU vyprošťovací zařízení LUKAS. Vozidlo bylo pořízeno z projektu REACT II. Obě nápravy jsou vybaveny stabilizátorem a uzávěrkou diferenciálu, pohon předních kol lze připojit dle potřeby. Všechna kola jsou osazena kotoučovými brzdami. Šestimístná kabina je vybavena centrálním zamykáním, klimatizací a nezávislým vytápěním, v opěradlech zadní řady sedadel a sedadla velitele jsou integrovány držáky dýchacích přístrojů. Karoserie účelové nástavby je vyrobena z profilů ze slitin lehkých kovů a olepena plechem. Nádrž na hasivo je z nerezavějící oceli, pojme 4 000 litrů vody a 240 litrů pěnidla. Čerpadlo THT PKA 2000–250 umožňuje zásah nízkým tlakem, vysokým tlakem popřípadě kombinovaný provoz. Při jmenovitém tlaku 10 barů dosahuje výkonu 2 000 litrů za minutu. Čerpací zařízení je spolu s nástavbou ovládáno 10″ dotykovým terminálem v zadní části vozu nebo 7″ přenosným tabletem umístěným v kabině řidiče. Mezi kabinou a nástavbou je uchycen pneumaticky výsuvný osvětlovací stožár s 24V LED reflektory. Vybaven je funkcí samočinného složení do parkovací polohy, napájení zajišťuje elektrická soustava podvozku. Cisterna je osazena VRZ v modro-červené barvě.