Doplňující info: Automobilová plošina AP 30 Bumar na podvozku Renault D 18 High P4×2.2 300E5 je poháněna vznětovým přeplňovaným šestiválcem DXi7 o výkonu 217 kW, splňujícím emisní normu Euro 5 a umožňujícím i provoz bez činidla AdBlue bez omezení výkonu. Přenos hnacích sil na kola zadní nápravy – která je vybavena i uzávěrkou diferenciálu – zajišťuje automatizovaná převodovka se systémem Optidriver. Kabina je dvoumístná, hydraulicky sklopná, vybavená nezávislým naftovým topením. V zorném poli řidiče je displej zadní couvací kamery a zařízení informující o příčném a podélném náklonu. Při couvání pomáhají světlomety uchycené pod zpětnými zrcátky vozu. Účelovou nástavbu PTM-32D Bumar tvoří teleskopicko-kloubová technologie umožňující práci pod úrovní podvozku. Délka posledního ramene za kloubem je 6 070 mm. Obslužná místa v koši a na točnici mají shodné uspořádání hlavních ovládacích prvků. Nástavba umí opakovat pohyb mezi dvěma body a dokáže se i samočinně složit. Funkce ustavení a složení lze obsluhovat bezdrátovým ovladačem. Koš je určen pro čtyři osoby. Vybaven je dvěma světlomety, třemi 230V zásuvkami a jednou 400V zásuvkou, odnímatelnými záchrannými nosítky a vodním ochlazovacím zařízením.