Doplňující info: Cisterna byla pořízena městem Brno za 7 488 448 včetně DPH. Pohon má na starosti šestiválcový motor o výkonu 368 kW, plnící normu Euro V, spřažen je s automatizovanou převodovkou, pohaněná je prostřední náprava, přední je připojitelná. Poslední náprava je natáčecí. Zadní nápravy jsou odpružené vzduchem. Scanie je schopná brodit klidnou vodou až do hloubky 80 cm, podvozek je chráněn vůči účinkům sálavého tepla, ochranné prvky odolají po dobu 15 minut teplotě až 1 000 °C. Výstražné zařízení je modré bravy, k jeho zvukové části patří dvojice 70 W reproduktorů osazených na masce automobilu. Přední nárazník je osazen lafetovou proudnicí Protek, její průtok lze měnit v rozsahu 400 – 800 litrů za minutu, ovládána je joystickem z kabiny.
Karoserie nástavby je vyhotovena z polyesteru vyztuženého skleněnými vlákny. Čerpadlo je bronzové, vyhřívané, značky Ruberg. Pravá přední schrána je osazena zařízením CCS Cobra. Kabina je dvojmístná, velitelské sedadlo je vybaveno držákem dýchacího přístroje, pro komfort během jízdy nechybí klimatizace či nezávislé vytápění. Velitel má k dispozici výjezdový tablet, strojník pak displej se zobrazením couvací kamery, integrován je do palubní desky. Dobíjení a konverzaci akumulátorů má na starosti sdružená zásuvka Rettbox-air.