Doplňující info: Čtyřkolka byla vyrobena v roce 2022, výsuvné plato s modulem na transport zraněných osob a modul na hašení požárů od firmy ZHT v roce následujícím. Kabina osádky je jednoprostorová nedělená se dvěma dveřmi, rám konstrukce kabiny je ocelový. Pod sedadly posádky je vytvořen úložný prostor pro drobné požární příslušenství, přístupný shora. V dosahu sedadla velitele je umístěn homologovaný nedobíjecí držák tabletu, který s upevněným tabletem neomezuje výhled řidiče. V SxS je použitý zážehový motor s výkonem 68,1 kW a objemem motoru 999 cm³, který je spřažen s převodovkou s automatickým řazením rychlostních stupňů. Podvozek je konstruován s uspořádáním náprav 4×4 s trvalým pohonem zadní nápravy a připojitelným předním pohonem, vybaven stabilizátorem podvozku a brzdovou soustavou s hydraulickými kotoučovými brzdami na všech nápravách. V přední části vozidla je zabudovaný elektrický lanový naviják vybavený rolnami včetně textilního lana s hákem, ovládání lanového navijáku je umožněno z místa řidiče pomocí dálkového ovládání; v zadní části v prostoru rámu podvozku je umístěné odnímatelné tažné zařízení pro brzděný přívěs. Účelová nástavba je uzpůsobena pro umístění hasicího zařízení nebo transport osob a materiálu, je sklopná. Ložná plocha je vybavena čtyřmi kotevními body. Zadní část účelové nástavby je vybavena dveřmi, které se otevírají dolů a jsou aretovatelné ve vodorovné poloze. Pro barevnou úpravu karoserie je použita červená barva RAL 3024, pro zvýrazňující prvky bílá barva RAL 9003. Zvláštní výstražné zařízení umožňuje reprodukci mluveného slova, jeho světelná část je provedena ve 2 samostatných celcích – hlavní část (světelné zařízení) a doplňkové svítilny. Světelné zařízení je tvořeno rampou umístěnou na střeše, v jeden okamžik pouze světlo jedné barvy, a to střídavě světlo modré barvy na pravé straně a světlo červené barvy na levé straně od podélné osy vozidla ve směru jízdy -v režimu dvojzáblesk. SxS je vybaveno dvěma páry doplňkových svítilen, jeden pár na přední straně v oblasti masky a jeden pár v zadní části vozu. Doplňkové svítilny vyzařují v jeden okamžik pouze světlo jedné barvy, a to střídavě světlo modré barvy na levé straně a světlo červené barvy na pravé straně od podélné osy vozidla ve směru jízdy – v režimu dvojzáblesk. . Doplňkové svítilny nejsou synchronizovány se světelným zařízením. Ovládací prvky zvláštního výstražného zařízení jsou umístěny v dosahu řidiče – strojníka a nejsou integrovány v mikrofonu. Jejich součástí je tlačítko HORN, které funguje nezávisle na zvoleném tónu. Přepínání tónů je umožněno samostatným tlačítkem v dosahu sedadla řidiče i velitele. Mikrofon zvláštního výstražného zařízení je v kabině osádky připojen do výkonové části zvláštního výstražného zařízení. Celková cena čtyřkolky činí 713 791 Kč včetně DPH, pořízena byla ze státního rozpočtu. Další výdaje si vyžádal nákup již zmiňovaných modulů.