Doplňující info: Společnosti DAJBYCH 4×4 a KOBIT – THZ vytvořily ve spolupráci s Generálním ředitelstvím HZS ČR unikátní rychlý zásahový automobil Toyota Hilux Atenta. Vůz je svou koncepcí a vybavením určen pro zásahy při požárech elektromobilů. Jeho výhodou je kromě terénního podvozku velice malá výška – 1 850 mm. Toyota je dlouhá 6 309 mm a široká 1 982 mm. V přední části je za nárazníkem uchycen elektrický lanový naviják s tažnou silou 15 kN a jištěním proti přetížení, nechybí vyprošťovací oka. O dobíjení a konzervaci akumulátorů se stará zásuvka na levém boku Toyoty. Karosérie účelové nástavby je vyrobena z plechů a profilů ze slitiny lehkých kovů technologií prizmatických šroubovaných spojů a lepení a doplněna o laminátové designové prvky. Vnější LED osvětlení nástavby je zapuštěno do bočních okapnic, schrány jsou kryty hliníkovými roletkami s průběžnými madly v celé šířce roletky. Vozidlo je vybavené vysokotlakým hasicím systémem ColdCut Cobra 7-C330P kit, umožňující rychlé a efektivní hašení trakčních akumulátorů. Cobra pracuje s tlakem až 300 barů při průtoku 28 litrů za minutu. Na konci 80metrové hadice je proudnice s možností regulace proudu od paprsku až po široký kužel. Systém je uložen na výsuvném platu v zadní části nástavby. Součástí výbavy je akumulátorové vyprošťovací nářadí Holmatro, přetlaková ventilace, detekční technika a předepsaná výbava RZA.