Doplňující info: záložní CAS na CHS Liberec. Cisterna je postavena na podvozku Scania P440 s možností pohonu všech kol, vybaveném uzávěrkami diferenciálů na obou nápravách. Řadový přeplňovaný šestiválcový motor má výkon 323 kW, o přenos hnacích sil se stará automatická převodovka Allison s hydrodynamickým měničem točivého momentu. Součástí převodovky je i hydrodynamický retardér. Šestimístná kabina pro mužstvo je typu CP 28 CrewCab. Na jejím pravém boku je umístěna přípojka pro dobíjení akumulátorů a doplňování tlakového vzduchu Rettbox Air, která se po nastartování samočinně odpojí. Systém je vybaven zařízením, které při připojení sdružené zásuvky zajistí oddělení dobíjení akumulátorových baterií od elektrické soustavy CAS, současně zajistí dodávku elektrického proudu pro funkčnost radiostanic a jiných spotřebičů a zařízení. Karoserie účelové nástavby je vyrobena z plechů s hladkým povrchem a profilů ze slitiny lehkých kovů. Prostor pro uložení požárního příslušenství po stranách účelové nástavby je vybaven roletkami ze slitiny lehkých kovů s madly v celé šířce roletky. V zadní části účelové nástavby je úložný prostor vybaven dveřmi, které se otevírají nahoru. Konstrukce zařízení pro plnění nádrže na vodu z vnějšího tlakového zdroje umožňuje samočinné a plynulé doplňování v závislosti na poklesu hladiny v nádrži na vodu. Scania je v prostoru mezi kabinou a účelovou nástavbou vybavena pneumaticky vysouvaným osvětlovacím stožárem TVS 01 o výšce 5 metrů od země se čtyřmi 24V světlomety LED s celkovým světelným tokem 20 000 lumenů.