Společnost THT Polička dodala pro HZS Jihomoravského kraje dvojici cisternových automobilových stříkaček na podvozku Scania s třínápravovým šasi s připojitelným pohonem přední nápravy a třetí řiditelnou nápravou s výbavou pro velkoobjemové hašení.
Motor je vznětový, přeplňovaný s chlazením plnicího vzduchu, řadový, vodou chlazený s přímým vstřikem paliva, splňuje emisní normu EURO V a je o výkonu 368 kW. Je spřažen s převodovkou s automatickým řazením rychlostních stupňů bez spojkového pedálu s možností manuálního volení rychlostních stupňů, která umožňuje jízdu mimo zpevněné komunikace, na sněhu a na blátě, při brodění apod.
Přední náprava je odpružena listovými pery, zbylé dvě jsou odpruženy vzduchovými měchy. Cisterna je konstruována pro jízdu vodou s brodivostí nejméně 800 mm. Přední část vozu je vybavena dálkově ovládanou lafetovou proudnicí s možností plynulé změny tvaru výstřikového kužele s jmenovitým průtokem nastavitelným v rozsahu od 400 do 800 litrů za minutu. Cisterna je vybavena předními a zadními LED světlomety a LED světly pro denní svícení.
Kabina osádky je dvoudveřová, jednoprostorová, vybavena dvěma sedadly a to sedadlem pro velitele, a sedadlem pro strojníka (řidiče). Kabina je vybavena ku příkladu následujícími prvky: klimatizací, topením nezávislým na chodu motoru a jízdě, dešťovým senzorem. Osvětlení ke čtení dokumentace na místě velitele osádky je konstruováno tak, aby neoslňovalo ani neomezovalo řidiče při řízení automobilu a je v provedení LED.
V opěradle sedadla velitele je umístěn úchyt pro dýchací přístroj, úchyty pro dýchací přístroje a pro tlakové láhve jsou konstruovány pro láhve o objemu 6 až 6,9 litrů vložené v textilním obalu. V případě vyjmutí dýchacího přístroje z opěradla sedadla, umožnuje konstrukce opěradla jeho přestavení tak, aby opěradlo poskytovalo opěru zad velitele a použití sedadla i bez dýchacího přístroje. V prostoru kabiny vozidla je umístěna police pro uložení drobného příslušenství a OOP.
Kabina je dále vybavena autorádiem s handsfree Bluetooth ovládaném na volantu, v dosahu sedadla velitele je umístěn držák tabletu homologovaný výrobcem podvozku, zásuvkou 230 V v prostoru za sedadlem řidiče, která je aktivní při připojení CAS k vnějšímu zdroji el. energie (Rettbox), LCD monitorem pro sledování 3 kamer umístěných na vozidle – jsou vyhřívané, odolné proti prachu a vodě – dvě se aktivují při zařazení převodového stupně vzad a zobrazují prostor za vozidlem a v prostoru tažného zařízení, řidič má možnost mezi kamerami přepínat, třetí kamera je umístěna nad čelním oknem, aktivuje se automaticky při zpomalení vozidla a sleduje prostor před vozidlem, u ovládacích prvků dálkově ovládané lafetové proudnice LED stavoznaky znázorňujícími množství hasiva v nádrži na vodu a v nádrži na pěnidlo, palubní deska řidiče zobrazuje piktogramem následující provozní informace – otevření rolet a nášlapů, provoz světelné části ZVZ, vypnutí předních doplňkových světel, otevření schrán pochozí plochy, zapnutí pracovního osvětlení, dále zde najdeme dva dobíjecí úchyty pro ruční svítilny či dobíjecí úchyty pro ruční radiostanice.
Cisterna je mimo jiné vybavena elektricky nastavitelnými a vyhřívanými zrcátky, přídavnými dálkovými světlomety, jednotkou V2X, která umožní preferenci vozidla IZS na křižovatkách
města Brna.
Karoserie je rozčleněna na tři samostatně upevněné části: přední skříň pro příslušenství, zadní skříň pro příslušenství a čerpací zařízení a nádrž na vodu a pěnidlo. Přední skříň je vyrobena z profilů ze slitiny lehkých kovů spojených technologií prizmatických šroubovaných spojů a oplechována Al plechem s rovným povrchem při použití technologie lepení. Boční otvory skříně jsou zakryty hliníkovými roletkami s průběžným madlem v celé šířce roletky. Zadní skříň je vyrobena obdobně jako přední s tím rozdílem, že ze zadní strany jsou namontovány nahoru výklopné dveře s integrovanou roletkou. Žebřík pro výstup na horní pochůznou plochu účelové nástavby je umístěn na zadní straně účelové nástavby vpravo a je osvětlen bílým neoslňujícím LED světlem.
Nádrže na hasivo tvoří nádrž na vodu a nádrž na pěnidlo a je svařena z nerezového plechu. Nádrž na vodu je vybavena příčnými a podélnými vlnolamy, její objem činí 9000 litrů. Nádrž na pěnidlo o objemu 540 litrů je opatřena plnícím otvorem se záchytným prostorem o objemu 3 l pro zachycení nalévaného pěnidla.
Čerpací zařízení THT PKA 3000-250 namontované v zadní skříni je poháněné od pohonu vozidla, umožňuje zásah při použití nízkého nebo vysokého tlaku, popřípadě kombinovaný provoz. Čerpadlo dosahuje výkonu 3000 litrů za minutu při tlaku 10 barů a sací výšce 3 metry.
Zařízení prvotního zásahu tvoří průtokový naviják s hadicí v délce 60 m. Pod navijákem je umístěna záchytná vana z nekorodujícího materiálu, která zabraňuje znečištění prostor pod navijákem. Průtokový naviják vysokotlaké části požárního čerpadla je vybaven elektrickým pohonem pro zpětné navíjení hadice s možností nouzového ručního navíjení. Lafetová proudnice s jmenovitým průtokem 2000 litrů za minutu s možností nastavení průtoku od 800 litrů za minutu.
V pravé přední části účelové nástavby je zabudován na výsuvném prvku se 100 % vysunutím s madlem a
integrovaným ovládáním aretace v zasunuté a vysunuté poloze, agregát na výrobu suché pěny typu ONE SEVEN v provedení s vlastním spalovacím motorem, součástí skříně je přívod vody do agregátu a elektro/pneumatické ovládání ventilu přívodu vody, součástí je i další příslušenství agregátu. Pro rozměrné požární příslušenství jsou na pochozí části účelové nástavby zhotovené schrány vyrobeny ze slitiny lehkých kovů.
CAS je zbarvena do odstínu RAL 3024. Její rozměry jsou na délku (včetně nárazníkové lafety) 9400 mm, na šířku 2550 mm a výšku 3200 mm, brodivost je možno do 800 mm. Celková hmotnost automobilu činí 26000 kilogramů, maximální rychlost pak 110 km/h.